Audyt SEO

Audyt SEO pozwala na określenie działań niezbędnych do wypozycjonowania danej witryny.

Audyt stron internetowych

Dlaczego audyt to podstawowy dokument każdego pozycjonera stron internetowych?

Audyt odkrywa tajemnice strony internetowej:

  • Pokazuje braki na tle konkurencji. Sprawdzamy, co dokładnie robi konkurencja w internecie i porównujemy to z osiągnięciami naszego klienta.
  • Błędy wersji responsywnej. Wygląd strony na dużym ekranie to nie wszystko, istnieją również inne rozdzielczości tj. laptopy, tablety czy telefony.
  • Błędy treści. To przede wszystkim informacje, jakie treści trzeba poprawić, aby zyskać topowe pozycje

Audyt decyduje o całej kampanii pozycjonowania. Dzięki dobremu planowaniu działań jesteśmy w stanie szybko pozyskiwać ruch z wyszukiwarki internetowej i trafnie kierować użytkowników do wybranych treści.

„E-marketing bez analizy jest jak chodzenie w jaskini bez latarki''.

Kto pracuje z audytem strony?

Przygotowany przez specjalistę audyt strony internetowej jest potrzebny wszystkim pracownikom Agencji SEO. Dlaczego tak się dzieje? Przede wszystkim chodzi tutaj o spójny plan pozycjonowania witryny internetowej:

  • Programista strony internetowej - ma dostęp do problemów witryny i może zastosować odpowiednie rozwiązania, które akurat teraz są potrzebne innym pracownikom
  • Copwritter to specjalista od pisania treści, dla niego kluczowy będzie interfejs strony pozwalający na wprowadzanie w określony sposób tekstu z podziałem na tagi HTML
  • Content manager - typuje kroki w rozwoju witryny. Zaczynamy od spraw najważniejszych, aż do przygotowania treści na podstrony takie jak blog czy oferta.

Czy audyt jest wykonywany tylko raz?

Wraz z rozwojem strony internetowej klienta, pojawiają się nowe aspekty kluczowe do dalszej współpracy, które również są wprowadzane do audytu.

Audyt powinien być powtarzany przynajmniej raz na kwartał. Takie postępowanie pozwoli na szybką analizę skuteczności Agencji SEO jak i każdego z działów pozycjonowania strony internetowej.

To może Cię zainteresować

Pozycjonowanie stron
Przewaga nad konkurencją. Lepsza widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Dotarcie do większej ilości użytkowników.
Pozycjonowanie sklepów
Wzrost sprzedaży produktów i usług. Budowanie zaufania do firmy i jej rozpoznawalności. Długotrwałe i skuteczne efekty.
Kampanie PPC
Płatność tylko za kliknięcie w reklamę. Widoczność w wielu miejscach jednocześnie. Bardzo szybkie rezultaty.

© Copyright - Marketing internetowy | Powered by SEMLife. Search Engine Marketing