Kampanie PPC

Płacisz tylko za kliknięcie w link do Twojej witryny. 

Kampanie PPC

Jak wspomóc pozycjonowanie? Kampaniami reklamowymi! Kampanie PPC (Pay Peer Click) zajmują inne pozycje niż wyniki organiczne. Zwykle są to wyniki nad oraz pod wynikami organicznymi. Zdarzają się również reklamy produktów występujące obok wyników wyszukiwania (po prawej stronie).

Kampanie reklamowe to nie alternatywa pozycjonowania, lecz dodatkowy kanał pozyskiwania użytkowników naszej witryny. Reklamy PPC w Google oraz na portalach związanych z gigantem z Mountain View takich jak Gmail - poczta Google, Google Maps, Youtube itd.

Pozycjonowanie stron internetowych

Połączenie kampanii PPC z pozycjonowaniem przynosi rewelacyjne efekty. Dowiedz się więcej o SEO stron internetowych.

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads to również dobry kanał remarketingu internetowego. Remarketing to kampanie reklamowe wykorzystywane do tego, aby ponownie nakłonić użytkownika do interakcji z naszą stroną:

  • dokończenie zakupów
  • poinformowanie o podobnych produktach
  • promocja kodów rabatowych
  • oferta zniżek i promocji

Liczba stron na pierwszej stronie wyszukiwania jest ograniczona, dlatego warto wspomóc się reklamami nawet wtedy gdy jesteśmy wysoko w wynikach organicznych. 2 miejsca, które mogą skusić potencjalnego klienta do wejścia w naszą stronę to większa szansa na dokonanie sprzedaży.

Kampanie PPC to głównie kampanie reklamowe w wyszukiwarce i partnerach Google - Google Ads. Facebook Ads to reklamy na portalu społecznościowym oraz instagramie.

Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie?

Pozycjonowanie stron
Przewaga nad konkurencją. Lepsza widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Dotarcie do większej ilości użytkowników.
Pozycjonowanie sklepów
Wzrost sprzedaży produktów i usług. Budowanie zaufania do firmy i jej rozpoznawalności. Długotrwałe i skuteczne efekty.
Cennik pozycjonowania
Nie wiesz ile może kosztować pozycjonowanie? Zobacz od czego zależy wycena SEO!

© Copyright - Marketing internetowy | Powered by SEMLife. Search Engine Marketing