Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepu internetowego opiera się na działaniach prowadzących do wyświetlania się witryny na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce Google po wpisaniu konkretnego zapytania. 

  • Zwiększ sprzedaż produktów i usług
  • Dotrzyj do potencjalnych klientów
  • Rozwijaj swój biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Czy pozycjonowanie sklepów internetowych jest trudne? Jeśli masz do tego odpowiednią wiedzę, narzędzia oraz dużo czasu to odpowiedź brzmi “nie”. Natomiast jeśli przyjrzeć się statystyką tylko nieliczne firmy mają własne zespoły SEO, reszta zleca takie usługi na zewnątrz. Outsourcing w branży pozycjonowania króluje.

Pozycjonowanie długiego ogona produktów

Dlaczego pozycjonowanie sklepów to głównie praca nad frazami długiego ogona? Dlatego, że jest to zabieg najszybciej przynoszący korzyści w formie wejść na stronę i sprzedaży produktów.

Długi ogon charakteryzuje się łatwością w pozyskaniu pozycji, stabilnością wyników, ale również małą ilością wyszukiwań miesięcznie. Ilość fraz długiego ogona powinna być jak największa - mówimy tu o setkach wariantów, które pozwolą uzyskać optymalne przychody w sklepie internetowym.

Kampania Pay Per Click

Właśnie rozpoczynasz marketing internetowy? Postaw na szybkie i sprawdzone metody - kampanie PPC.

Optymalizacja sklepu internetowego

Zaniedbanie optymalizacji sklepu internetowego to problem, z którym mierzy się prawie każda Agencja SEO na początku swojej pracy. SEO Search Engine Optimization - to optymalizacja na potrzeby wyszukiwarek internetowych, które podobnie jak ludzie muszą odnaleźć na naszej witrynie te rzeczy, które odpowiadają na ich zapytanie.

Optymalizacja strony internetowej to przede wszystkim zadbanie o:

  • Szybkość strony. Jeśli coś działa wolno, to zniechęca użytkownika. Wolne działanie strony po wejściu z wyszukiwarki, lub powolny proces przeglądania produktów, dodania do koszyka to powoduje wyjścia z naszej strony i przejście do konkurencji
  • Prostota użytkowania. Skomplikowane drzewo menu, brak wyszukiwarki to powoduje zagubienie użytkownika.
  • Zła szata graficzna. Brak wersji mobilnej, źle dobrane wielkości czcionek czy przycisków, kolorystyka powodująca zagubienie w działaniu sklepu. Irytacja użytkownika, który chce szybko kupić i cieszyć produktem, a nie mozolnie realizować zamówienie.

Opinie

Zobacz, co mówią osoby, które skorzystały z usług pozycjonowania sklepu internetowego.

Moim marzeniem było sprzedawanie własnych rękodzieł w sieci. Niestety okazało się, że samo posiadanie strony nic nie daje. Dopiero pozycjonowanie pozwoliło dotrzeć klientom do moich produktów. Teraz mam mnóstwo zleceń!
Zofia,
właścicielka e-sklepu
Czasy pandemii przyniosły ogromne straty dla mojego stacjonarnego sklepu. Zaistnienie w sieci okazało się świetnym pomysłem. Dzięki Agencji SEO moje zyski wzrosły kilkakrotnie, a zarobki nie są już uzależnione od pandemii.
Ryszard,
przedsiębiorca

© Copyright - Marketing internetowy | Powered by SEMLife. Search Engine Marketing